Dzisiaj jest: Środa, 24 kwietnia 2024 r. |  Godzina: 04:37 |

Czechy: Słowacja: Dolny Śląsk:
Góry: Pozostałe:

Strona przetestowana w rozdzielczościach od 1024x768 do 4K. Na przeglądarkach takich jak Firefox, Opera, Google Chrome

Kodowanie znaków:
UTF-8

Twoje IP:
13.58.252.8

Hreben Broumovskich Sten

Całość trasy wynosi około 2,5km (żółte znaki), licząc od parkingu w miejscowości Hlavnov do grzbietu Broumovskich Sten (koniec żółtego szlaku). Parking znajduje się przy głównej drodze, przebiegającej niedaleko dużego stawu. Trasa nie jest trudna. Szlak początkowo prowadzi łagodnie pod górę, leśną, kamienną drogą. Następnie w miejscu zwanym "U Vaclava" skręca w lewo i idąc bardziej stromą, kamienną ścieżką dotrzemy do miejsca w którym żółty szlak, łączy się z czerwonym. Skręcając w lewo, idziemy czerwonym szlakiem prowadzącym do Chaty Hvezda - około 2km. Wcześniej będziemy mijać Supi Kos - wierzchołek z punktem widokowym na okolice. W prawo czerwony szlak prowadzi grzbietami Bromowskich Skał do Bożanovskiego Spicaka i dalej poza obszar rezerwatu.

Google

Design & powered by Szarafin ©2005-2024 | All rights reserved! | On-line:4 | do góry^